2017. augusztus 25., péntek

Balkán Túra 0.nap




09-08-17   -Készülődés-

                 #igenmegintegyedül#nogpscsaktérkép#kalandabalkánon#
                      #semmiautópálya#hegyekéstenger#burekjoghurttal#

 Elérkezett a nap, illetve holnap...és újból kilépek a komfortzónámból. Ezúttal a terv a következő: Bosznia Hercegovina-Szerbia-Montenegró-Horvátország.
Az útvonal elkészítésében nagyon nagy köszönet illeti egy barátomat, akit nevezzünk Bélának. Biztosan sokszor megemlítem majd a nevét, de kérlek nézzétek el nekem, nem vagyok elfogult, csak hálás. 😊 Szóval csak ennyit kérdezett: ,,hány napra szeretnél menni, és mennyi ebből a pihenő, illetve mennyi a napi max. kilométer." Miután ezt letisztáztuk, már bőszen jegyzeteltem is. Olyan részletességgel és pontossággal mesélte el nekem az útvonalat, látnivalókat, hogy kicsit úgy éreztem magam, már vissza is tértem a körútról sok-sok emlékkel. 😃
Béla jól ismeri ezeket a helyeket, csukott szemmel elmotorozna már, de ezt csak a táj szépsége miatt nem teszi... Amúgy nemsokára indulnak Macedóniába...
Szóval fel lettem készítve az útra.
Legutóbbi esetemből tanulva, már ma összepakoltam és felkötöztem a csomagot a motorra, persze hosszas káromkodások kíséretében...🙉
Holnap akkor indulás, már nagyon várom. 😵

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése